wtorek, 20 marca 2012

Rozdział IX Spór



  - Roza ? – twarz Damiena wyrażała zdziwienie. Dopiero gdy spojrzał mi w przerażone oczy zrozumiał co się stało. Widziałam jak zaciska szczękę i dłonie. Uniósł wzrok w kierunku bocznego korytarza, z którego dobiegało wołanie.
- Zaraz cię dopadnę ! Pożałujesz tego ! – słyszałam jak zbliżał się do nas głos Erika. – Zabiję cię ! – nagle zza rogu wybiegł Erik. Tam gdzie wcześniej sączyła się krew nie było żadnego śladu. Ani draśnięcia. Czy wampiry potrafią się tak szybko uleczać ? Jego rozwścieczone i jarzące się ogniem oczy spojrzały na mnie. Uśmiechnął się szyderczo. - Tutaj jesteś. – na sam dźwięk jego głosu po plecach przeszedł mnie dreszcz. Już szedł w moim kierunku gdy nagle drogę zagrodził mu Damien. Gwałtownie przystanął. Przez chwilę na jego twarzy malowało się zdziwienie i strach, lecz po chwili znów kipiała z niego złość. - Zejdź mi z drogi. – powiedział stanowczo, lecz Damien ani drgnął. Zbliżał się do nas wielkimi krokami. Serce biło mi jak oszalałe. Zabije nas, zabije… Cała się trzęsłam, patrzyłam w jego kierunku nie wiedząc co zrobić. Stanął dwa kroki od Damiena – Suń się. - powiedział
- Ani mi się śni. – głos Damiena był spokojny, choć napięte mięśnie zdradzały jego gniew. – Spróbuj ją tylko tknąć, a pożałujesz.
- Zobaczymy – Erik zaczął już wyciągać dłoń w moim kierunku, gdy nagle Damien chwycił go za nadgarstek, mocno ściskając i wykręcając. Z gardła Erika wydało się głośne warknięcie, obnażył zęby i zamachnął się drugą wolą ręką w kierunku twarzy Damiena. Ten zrobił szybki unik i uderzył go z łokcia w brzuch. Erik lekko się zachwiał wydając z siebie ciche jęknięcie. Damien chwycił go za ramiona i przyszpilił do ściany.
- Czy ty do reszty postradałeś rozum ?! Ostrzegałem cię i to nie jeden raz. Nie dociera do ciebie ? Nie mam zamiaru się więcej powtarzać. Masz się do niej nie zbliżać albo cię stąd wywalę, rozumiesz ? Jeszcze jeden wybryk, a zabiję cię własno ręcznie – te ostatnie słowa wycedził przez zęby niemal warcząc. Nigdy wcześniej nie widziałam Damiena tak zdenerwowanego. Po plecach przeszedł mnie dreszcz. Erik uśmiechnął się do Damiena, myląc go tym z tropu. Nagle uświadomił sobie co się stało, spojrzał na mnie odchodząc od Erika. Dopiero teraz zauważyłam, że trzymam dłonie na ustach, a po policzkach płyną łzy. Bestie… potwory… Te myśli kołowały mi się w głowie.
-Roza… Nie… nie bój się… - jego głos był spokojny. Wyciągnął dłoń ku mnie. - To nie tak jak myślisz…
- Nie ! – krzyknęłam przecząc głową - Nie dotykaj mnie ! - odwróciłam się i zaczęłam biegnąć. Chciałam się znaleźć jak najdalej od nich. Od tych zabójców… Potworów… Nie wiedziałam dokąd biegnę, chciałam po prostu znaleźć się jak najdalej od nich. Ujrzałam przed sobą wyjście na ogród, zbiegłam ze schodów, dalej przez labirynt, byłam już przy stawie, gdy zza pleców usłyszałam wołanie, nie wiedziałam kto to. Nie obchodziło mnie to.
- Roza ! Czekaj ! – nagle ktoś złapał mnie za ramiona przyciągając do siebie. Zaczęłam wymachiwać rękoma, próbując jakoś się uwolnić. Miałam zamknięte oczy, nie chciałam widzieć tych bestii.
-Puszczaj mnie !
- Już spokojnie, nic ci nie grozi. – rozpoznałam ten głos. Dymitr.


******************************

Eh... wyszedł trochę krótszy niż chciałam, ale brakowało mi weny... x,x Przepraszam za wszystkie błędy, ale mam nadzieje, że się podoba :) Zmieniłam trochę wygląd, lecz ten jest bardziej... próbny niż na jakiś dłuższy czas. ;3 Bardzo się cieszę widząc, że jest już 12 obserwatorów oraz tak dużo opinii. Dziękuję ! <3 Zapraszam do komentowania i dodawania się do obserwatorów ! :*


Nowy banner, który dziś robiłam. xDD 



19 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Boże, jak ja to kocham. Nie mogę doczekać się następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI . <3. TEAM CHRIS , ERIC I DIAMEN. XD <3 EMOCJE , EMOCJE SKARBIEEE. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. zajefajny rozdział , czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. super się to czyta <33
    zostaniesz pisarką hhe

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny rozdział :D ale zdecydowanie powinnaś zmienić wygląd Damiena. Ten nowy jest okropny. Na tej fotce ten koleś wygląda jakby miał zeza XD

    OdpowiedzUsuń
  6. *.* wspaniały rozdział...czekam na dalsze rozwinięcie się akcji z utęsknieniem ^^ jakbyś miała kłopoty z weną to zapraszam na pogawędkę xD

    Kaaru-san

    OdpowiedzUsuń
  7. Yaay, świetne *O* . Wspaniale wszystko opisane, można to wszystko sobie wyobrazić ;]. Czekam na kolejny rozdział ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny wspaniały rozdział,Damien mógł rozwalić Erikowi łeb byłoby fajnie i uroczo, a na końcu Damien mógłby pocałować Rozę,byłoby romantycznie:)Czekam na kolejny rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, czekam na kolejny :)
    Mam pytanie co to jest za piosenka ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie zakochałam się normalnie nie lubię czytać ale to aż się chce !
    Czekam na na następny rozdział < 333

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne opowiadanie, na pewno przeczytam kolejne rozdziały ;). Wszystko jest fajnie opisane, błędów jest bardzo mało. Co do fabuły, na razie jest ciekawie, a resztę ocenię jak będzie trochę więcej rodziałów ^^.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie . czekam na next . :3

    OdpowiedzUsuń
  13. No fajnie, jestem ciekawa ciągu dalszego ;D

    PS fajny nowy look bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Yay jak tu ślicznie. Wszystko jest idealne *o* , jedyne co mi się nie podoba to wygląd głównego bohatera ;/ Wygląda jak jakiś ćpun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zgodzę, ale z ćpunem to przesada lekka :D mimo to, chcę tak pisać.... Jakbym tak pisała to ło Boziu *o* miałabym 6 z polskiego :D kocham twoje opo. Love For Ever ♥

      Usuń
  15. http://tajemnica-dziedzictwa-ksiezyca.blogspot.com/ - opowiadanie zapraszam ; * http://glam-graphics.blogspot.com/ - blog z grafiką zapraszam . ; *

    OdpowiedzUsuń

Jak oceniasz ?